11 Mayıs 2013 Cumartesi

acemi işi...



Merhaba, yine buradayımmm...





Marketten alışveriş yaptıktan sonra onları yerleştirirken, poşetleri mutfak balkonuna alıyorum, oradan boşaltarak mutfağa alıyorum, şişe ve kavanozla aldığım ürünlerin şişe ve kavanozlarını mutlaka yıkarım, yıkayamayacaklarımı ise silerim, ancak kağıt havlu, peçete ambalajlarını silsem bile onları dolaplara yerleştirirken hep tedirginlik duyarım, bazen yere düşmüş ürünler görüyorum marketlerde, o zaman öfkeleniyorum insanlara dikkatli davranmadıkları için, o yere düşen ürünü tüketici alıyor evine sokuyor.

Artık aldığım peçete paketini açıp kendi kutusuna boşaltacağım, oradan alıp peçeteliğime gönlüm rahat koyabilirim. Kendime peçete kutusu yaptım, üç gündür onunla uğraşıyordum. Gençken ahşap konusunda daha becerikliydim, bir taraftan da  için için kendime kızıyorum bir kutuyu üç günde ancak yapabildim diye.

Kutuyu transfer yöntemi ile yaptım, ham boyanmamış kutuyu  aldım geldim eve sonra pc başına oturdum dekupaj deseni aradım,  desen beğenmem  baya zaman aldı :-) sanki sanat eseri yapacakmışım gibi saatlerce desen aradım :-) sonraaa beğendiğim desenin yazıcıdan çıktısını aldım ve işe giriştim. Biraz zorlandım, acemice oldu ama, artık market alışverişi sonrası peçete paketleri ile boğuşmayacağım...

Umarım beğenirsiniz :-)

 




 

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder