8 Ekim 2013 Salı

Yeni konuklarımıza Özlem, resim defterim, yağmurun dünyası, ahşap zamanı, umut tanrıçası, diren tasarım, kuleli şatolar "Merhaba"

Bloğumuzu ziyarete gelen yeni konuklarımız;

Hoş geldiniz yüreğime...

Bloğuma epeydir çok zaman ayıramadığım için yeni gelen konuklarıma "merhaba" deme fırsatını da yakalayamadım.
Özlem sen geleli epey zaman oldu ablam ama bloğa koşturarak girip çıktığım için seslenemedim sana. Alya' nın güzel annesi hoş geldin yüreğime :-) bu arada senden haber bekliyorum.

Resim Defterim;  hoş geldiniz yüreğime,

Diren Tasarım; hoş geldiniz yüreğime,

Yağmurun Dünyası; hoş geldiniz yüreğime,

Ahşap Zamanı; hoş geldiniz yüreğime,

Umut Tanrıçası; hoş geldiniz yüreğim,

Kuleli Şatolar;  hoş geldiniz yüreğime,

sizlerle de uzun soluklu, keyifli dostluklar kurmayı dilerim.

Ben şimdi den 100. konuğum için sürpriz çalışmalarına başlasam iyi olacak :-). Öyle çekilişlere katılmayı sevmiyorum, o nedenle bazı blogger arkadaşlarımız sitem etse de çekiliş çağrılarına, davetlerine katılmıyorum.
Bence misafir umduğu ile değil, bulduğu ile mutlu olabilmeli, işte o zaman kalıcı dostluklar kurulabiliyor. Sırf katılımcı toplamak, yorum almak için çekiliş v.b şeyler düzenlemek bana gereksiz geliyor, lütfen yanlış anlaşılmasın bu benim kişisel düşüncem.
Ben çıkarsız, umarsız dostluklardan yanayım. Bazen bir bardak sıcak çay, yürekten seslenen, ünlenen bir iki kelime bence dünyaya değer...

Seviyorum sizleri :-)  doğayı, güneşi, rüzgarı, hayvanları, yağmuru, yağmurla ıslanan toprak kokusunu, kısacası yaşamı seviyorum.......... 

2 yorum:

  1. Ne kadar naif bir insansınız siz , sizden öğrenilecek ne çok şey var, sosyal bir paylaşım alanında bile bu ne güzel bir vefa...

    YanıtlaSil
  2. Ah keşke o vefa borcumun yükünden kurtulabilsem... Ben gerçekten bazılarının "sanal ortam işte" deyip geçiştirdiği bu ortamda çok anlamlı, çok değerli dostluklar kurdum ve bunu paylaşmak istedim. Ben sanalı reelden farklı görmüyorum, reeldeki dostlarımla, sanalda ki dostlarımın yeri aynıdır yüreğimde...
    Bu arada Etka'nın aktivitelerini, faaliyetlerini dikkatle izliyorum. Biliyor musunuz Etka çok şanslı bir çocuk, çünkü sizin gibi anne babaya sahip :-) yaşam her daim Etka ile ilgili güzellikler sunsun size...

    Sevgimle kalın...

    YanıtlaSil