21 Mayıs 2013 Salı

Ah bu ağrıların gözü kör olsun...

 Tünaydınnn;

Sabah oğluşumla yürüyüşümüzü yaptıktan sonra yazmaktı amacım ancakkkkkk önce elektrik kesintisi, sonra benim öksürük nöbetim peş peşe gelince bu saate kaldı bloğuma ve siz dostlarıma kavuşmam.

Çok yoruyor beni bu öksürük nöbetleri, sanki üzerimden tır geçmiş gibiyim şu an, ama burada sizlerle olmak, böyle hobilerle uğraşmak, blogger arkadaşlarımın bloglarını okumak, yeni yeni şeyler öğrenmek ağrımı sızımı unutturuyor bana, buna da şükür diyorum sağlıklı insanlar bile ağrıdan dert yanarken, onca operasyondan ve tedaviden sonra benim ağrı çekmem normal.

Doğan günü görmek, güne günaydın diyebilmek için değer be dostum ağrı çekmeye :-) diyorum kendi kendime...

Sabaha karşı kısa bir not düşmüştüm sayfaya, nihayet kendi videomuzu yaptık, gece 03:30 den sonra  You Tube' de yayına girdi. Bir çok eksiğimiz var tabi ki ama gidereceğiz onları da. Dostlarımızla, blogger arkadaşlarımızla, paydaşlarımızla paylaştığımız her konuda, her detayda en iyisini, en doğrusunu, en kalitelisini paylaşmak istiyorum...

İnsan eleştirilere açık olursa eğer kendini geliştirebilir ancak, özellikle gençler tarafından eleştirilmek keyif verir bana, çünkü bence gençlerin bakış alanları  benim bakış alanımdan çok daha geniş...

Şimdi sizlerle You Tube'de paylaştığımız videoda ördüğüm yeni bebeğimizin örülme aşamalarındaki fotoğraflarından da paylaşmak istiyorum...

 

 



 


Başımız, bedenimiz, kollarımız, aksesuarlarımızın bir kısmı bitti, detayı fazlaca bu kez bebeğimizin, daha dört ayrı aksesuar öreceğim, çokkkkkkkkk işimiz var daha çokkkkkkkk :-)

Video için tık tık lütfen :-) El Örgüsü Oyuncak - Amigurumi Teknikleri...

2 yorum:

  1. Tünaydıııınn:)
    Son günlerde o öksürük ve burun akması geniz akması bende de mevcut ve aynı şekilde beni de çok hırpalıyor :(
    Dün ve bugün biraz toparladı umarım sizin de en kısa zamanda iyi haberlerinizi alırız :)

    YanıtlaSil
  2. mevsimsel olsa gerek, boşa dememişler İzmir'in havasına güven olmaz diye:)) size de geçmiş olsun...

    Sağlıkla, sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil