20 Haziran 2013 Perşembe

Ben iyisimi Zeynep...

Şahsına münhasır Zeynep;

Kendisini blog yazmaya başladıktan sonra burada, buz gibi bilgisayar camının arkasından, paylaşımları ile, cümle kurarken kullandığı kelimeler ile, hitap şekli ile tanımaya çalıştım. Kısa sürede ısınıverdi yüreğim, evet bilgisayar camı soğuk ve cansızdı ama ondan bana gelen enerji sıcak ve pozitifti. Umarım karşılaşmak, tanışmakta kısmet olur....

Yüreğimin  direnen yüreklerin yanına katılıp direndiği günlerde yaptığım, yaparken şahsına münhasır Zeynep'i düşündüğüm bir uğraşımı paylaşmak istiyorum, önce yapım aşamalarını paylaşayım izninizle, sonra bitmiş halini... Bu arada bitmiş halini görenler çok beğeniyor:)))

Bu güzel çalışmayı Zeynep' in paylaşımlarında görmüş ve çok beğenmiştim, o nedenle yaparken hep onu anımsadım...




Bu güzel paylaşımınız için tekrar teşekkür ederim Ben İyisimi...
 

8 yorum:

  1. çok hoş yazı cicişler de hoş.
    :)

    YanıtlaSil
  2. deepp; sizi okurken ister istemez gülümsüyor insan, insanlar üzerinde bu etkiyi bırakmak herkesin harcı değildir... Zeynep gibi, siz gibi insanları tanıdıkça iyi'ki blog yazmaya başlamışım diyorum:))

    Sevgimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki başlamışsınız sahiden de, bu sayede biz de görmüş olduk o harç sizde de varmış ama haberiniz yokmuşmuş.
      :)

      Sil
  3. Nuray Hanımcığımmmmmm :)
    Beni nasıl mutlu ettiniz anlatamam cidden anlatamam...
    Malum olaylar sebebiyle bu ortamdan ruhum çok uzaklaşmıştı ama şu yazınızı görünce ve ortaya çıkarttığınız güzellikleri görünce anlıyorum ki buna devam etmem gerekiyor ve artık vakti gelmiş :)
    İzmir'de değil miyiz ikimizde? Eeee o zaman ne bekliyoruz? Bir merhaba demek için? Sizden haber bekliyor olacağım:)
    Kocaman sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Kenetlenmiş düşünce ve yüreklerimizle bu günleri atlatacağız Zeynep Hanım; aydınlık günlerimiz için, özgürlüğümüz için, onurluca ve insanca yaşam için bu sıkıntılı sürecin yaşanması gerekiyor...
    Sizi ve paylaşımlarınızı burada görmek çok güzel...
    Görüşmek üzre;
    sevgimle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Ah ben bu deeptone' yi çok sevdim Zeynep Hanım, hani böyle afacan, zeki, hiperaktif, sevimli çocuklar olur ya onlara benzetiyorum ben deep'i:))

    YanıtlaSil