23 Eylül 2013 Pazartesi

Günün, haftanın tavsiyesi...

Sağlıklı, huzurlu bir hafta diliyorum dostlarıma;

Küçük bir kaçamak yapıp, ortadan kayboldum yine :-) aslında kaçamak değildi aşıdan sonra bir kaç gün vücut direncim düşüyor, vücut direncimin düşmesinden olsa gerek ağrılarım daha da yorucu bir hal alıyor. Özellikle dün çok kötü bir gündü. Allah düşmanıma bile yaşatmasın. İşte bu nedenle biten haftayı lay lay lom geçirdim...
 
Ama başladığım faaliyetleri de bitirdim bu arada :-) hoş yeni faaliyetlerime başlarken sizlerle yaptığım paylaşımda "yarın fotoğraflamayı düşünüyorum" demiştim ancak öyle düşündüğüm gibi iki günde tamamlayamadım, tam bir hafta sürdü... Bu bir haftaya değdi mi? derseniz, kararı kullanıcıları ve siz dostlarım vereceksiniz, sizlerin öneri ve eleştirileri önemli benim için...
 
Yazı tahtasından üç adet yaptım birisi canımın taaaaaaaaa içi canım kızıma, ikincisi yaşamımda, yüreğimde özel yeri olan  manevi kızım Fatoş'uma üçüncü ise, Elif'imin annesi Aylin'e. Sağlıkla, huzurla kullanmalarını diliyorum...
 
Yazı tahtaları ile birlikte bebeği olan dostlarımız için küçük bir faaliyet daha başladım umarım becerebilirim, dilerim küçük sahiplerinden beğeni alır. Bitirince onları da paylaşacağım sizlerle...



 
 Umarım beğenirsiniz :-)
 
Sevgimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder