19 Mayıs 2013 Pazar

Sarp'a Dair...

Sarp'a Dair..........


Bugün blogger arkadaşlarımın bloglarını ziyaret ettim uzun uzun. Bir zamanlar facebook ta harcadığım zamanlar aklıma geldi yine ve bir kez daha üzüldüm. O neydi öyle farmviller, cityviller, saatlerce bilgisayar başında oturup onlara zaman harcardım, boşuna heba edilmiş anlar.

Oysa gezilmeye, görülmeye, okunmaya değer ne çok blog ve blogger arkadaşımız varmış...
Bugün ki ziyaretlerimde Sarp ile tanıştım ve Sarp'ın annesi ile,  "kadın" olmaktan, "anne" olmaktan bir kez daha gurur duydum. Sizlerin de Sarp adına açılmış bu alanı ziyaret etmenizi öneririm...
Sevinci, mutluluğu, hüznü, üzüntüyü, isyanı....... bir çok duyguyu aynı anda yaşıyor insan..........Yakışıklı Sarp, annesinin "pamuk prensi" Sarp geldin yüreğimin tam orta yerine oturdun oğulcuğum.......
Sarp'a Dair...

Saatlerce okudum Sarp'a ait her şeyi, tek tek her karedeki görüntüsünü sevdim Sarp'ın, tam da annesinin dediği gibi "pamuk prens" öyle güzel gözleri, öyle duru teni var ki bakmaya doyamıyor insan...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder