20 Mayıs 2013 Pazartesi

Etka' ca

Sağlıklı, huzurlu, başarılı bir hafta geçirmeniz dileğimle;

Günaydın dostlarım...........


Umarım güzel, keyifli bir hafta sonu geçirmişinizdir, umarım yeni haftayı da aynı şekilde sonlandırırsınız...

Ben hafta sonu başladığım blog ziyaretlerime devam edeceğim, bu ziyaretlerde beni yürekten etkileyenler ile bana yeni bilgiler edindirenleri sizlerle de paylaşacağım.

Bu sabah öncelikle Sarp'ın sayfasını kısaca ziyaret ettim Sarp ile ilgili günlük bilgileri alabilmek için, gece bölünen uykularımda fark ettim ki yüreğimde, belleğimde Sarp var.
Ben seni ve anneni çok sevdim oğulcuğum.........

Bugün ki yayın başlığımın adı "Etka' ca" ; Etka küçük, yakışıklı bir delikanlı, anlamını merak edip sözlükte aradım ama bulamadım, internette yaptığım aramada da sağlıklı sonuç alamadım, daha sonra annesine soracağım Etka'nın anlamını.

Etka' ca da benim en çok dikkatimi çeken detay eğitsel oyuncakları oldu ve bu oyuncakların tümünün annesi tarafından hazırlanmış olması. Görünüşte basit olan ancak özen, dikkat, bilgi isteyen, çocuğun görsel ve zihinsel gelişiminde etkin rol oynayacak çok güzel oyuncaklar yapmış annesi, sadece oyuncak yapmakla kalmamış, anne - baba da oyuna katılarak oyuncakları farklı farklı şekillerde kullanarak Etka' ya eşlik etmişler...

Özellikle oyun çağı çocuğu olan annelerin Etka' yı ziyaret etmelerini öneririm. Etka'ca Oyuncakların yapımında keçe, kumaş ve evdeki atık malzemelerden yararlanmış annemiz. Örnekleri gören annelerimiz bir çoğunu evde rahatlıkla yapabilir, bunları evde hazırlamanın bir diğer güzel yanı, yapım aşamasında çocuğunda katılımda bulunması.

Ben kendi adıma torunum olduğunda kullanabileceğim bir çok bilgi edindim bu ziyaretimden, işte gençlerin en sevdiğim yanı bana bir şeyler öğretmesi :-)

Ben ziyaretlerime devam edeyim, bana eşlik ederseniz sevinirim :-)

2 yorum:

  1. Ne kadar naziksiniz çok teşekkür ederiz :) sizlerden alacağımız öğrenceğimiz çok şey var bizim , bu arada Etka'nın anlamı Allah korkusuyla günaha girmeyen haramdan çokça kaçınan yaptığı her işi Allah rızası için yapan , takvada en üst derece olan demek :) Rabbim öyle yetiştirmeyi nasip etsin inşallah :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Etka' nın anlamı çok çok güzelmiş, rabbim hepimize böyle evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin...
    Belki de kızımla aynı yaşlardasınız, gençlerden yeni şeyler öğrenmek büyük bir keyif benim için, siz de bana yeni şeyler kattınız, teşekkürler......

    Sevgiler...

    YanıtlaSil