28 Mayıs 2013 Salı

Sarp'a Dair...

Dün içim sıkılırken, ruhum daralırken akşam üzeri mailimi açtığımda gördüğüm ileti önce beni tedirgin bir heyecana sürükledi sonra ise sevince boğdu...

Sarp'a dair ve Sarp'ın umudu' nu sürekli takip ediyorum ve günlerdir pamuk prense dair bir haber alamamıştım...

En sonunda dayanamayıp Sarp'ın annesi Bihter hanıma mail attım merak içerisindeyim diye. Sağolsun oda beni habersiz bırakmamış.

Sarp çok iyiymiş, yakında tatile çıkacaklarmış, Sarp ilk kez denize girecekmiş...

Bunlar o kadar güzel haberler ki, bir anda tüm sıkıntılarımdan arındım, kendi kendime söylendim, kendimi azarladım;
- bak Nuray hanım insanlar neler ile mücadele ediyor, ne ile mutlu oluyor, günlerdir kendini yiyip bitiriyorsun, şükret Nuray, aklını başına devşir şükret..
diye söylendim...

Yılın annesi, yılların annesi olmaya aday özel insan, özel anne, Sarp ve Doruk' un can anneleri Bihter Hanım onca yoğunluğunuza rağmen zaman ayırıp bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim...

Bihter Hanım'ın benden küçük bir ricası vardı, bu linki sık kullanılanlara eklemem...
Lütfen sizlerde ekler misiniz? dostlarım...

Seni çoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk seviyorum "pamuk prensim"

http://www.sarpinumudu.org.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder