16 Eylül 2013 Pazartesi

Yaşamımıza Bal katıldı :-)

Buralardan, bloğumdan, dostlarımdan uzak kaldığım iki buçuk ay boyunca sadece tatil modunda gezmedim :-) kendi çapımda ufak tefek uğraşlara da zaman ayırdım. Süreç içerisinde yavaş yavaş yaz mevsimi faaliyetlerimi paylaşacağım izin verirseniz :-)

Şimdi paylaşacağım obje ailemize yeni katılan mini minnacık, dünya tatlısı bir can için. Annesi-sahibesi adını "Bal" koydu, rengi bal rengi, kendisi de bal kadar tatlı. Ben Bal'ın anneannesi oluyorum, anneanneler torunlarına hazırlık yaparlar biliyorsunuz, eh ben de görevimi yerine getirmeye çalıştım.
Bal'a oyun parkı ve minderler yaptım, minder işi çok kolaydı ama oyun parkı hem terletti, hem zorladı beni, ama sonuç terlemeye ve zorlanmaya değdi, on beş günlük uğraşı sonucunda Bal'ın oyun parkındaki keyifli halini gördükçe ben de keyif alıyorum.
Çok çok beğenide aldı parkımız, eleştiride aldı, beğenen dostlara teşekkür ettim.
Beğenmeyen dostlara ise; hayvanlarında bizler gibi can taşıdığını, cins ya da sokak fark etmez hepsinin sevgiyi, ilgiyi, yemeği, suyu, oyunu, oyuncağı hak ettiğine inandığım için evimize, ailemize kattığımız hayvanlarımıza da kendimizle aynı değeri vermekten mutluluk duyduğumu ilettim...

İşte böyle :-) Bal'ın, kızımın minik kedisinin oyun parkı ve kendisi.







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder