26 Nisan 2013 Cuma



Mis gibi mandalina, portakal, limon çiçeklerinin kokusunun havada uçuştuğu bahar gününden;

Merhaba!!!

Bugün ancak bu saatte pc başına oturup bloğuma bakabildim, artık bağ, bahçe mevsimi geldi :=)
çokkk işimiz var çookkk, ağabeyim bahçeye sebze, maydonoz, tere, roka ekip, domates, salatalık, biber fidelerini yetiştirirken ben de mıntıka temizliği yapıyorum, ancak o kadarını becerebiliyorum ben :)

Toprakla uğraşmak, toprakla oynamak o kadar keyifli, o denli rahatlatıcı bir uğraş ki, beyninizdeki, bedeninizdeki tüm negatif enerji yok oluyor sanki...

Hele bir de emek emek yetiştirdiğiniz meyveleri, sebzeleri yemenin, kendi bahçenizden topladığınız roka, maydonoz, domates ile yaptığınız salatanın değmeyin keyfine... Ankara'da yaşarken hep çocukluğumda yediğim mis kokulu meyve ve sebzenin özlemini çekiyordum, artık kendi ellerimizle yetiştirdiklerimizle gideriyoruz özlemimizi...

Bugün de sizinle Haymatlos' un el emeği, göz nuru, bana göre sanat eseri ahşap çalışmalarını paylaşacağım, amaaaa akşam yemeğinden sonra :)))

Yemekten sonra görüşmek umuduyla...


 






 



 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder