22 Mayıs 2013 Çarşamba

Yaşamımım anlamı, canımın taaaaaaa içi kızım......

Gününüzün aydın, gününüzün mutlu, gününüzün sağlıklı, gününüzün başarılı geçmesi dileğimle;

Günaydın Dostlarım...


Bugün izninizle öncelikle "mor cadım' a" , yaşamımım anlamına, bana güç veren kızıma pozitif enerji göndererek başlamak istiyorum... Sonrasında yine ziyaret ettiğim blogger arkadaşlarımın beni etkileyen paylaşımlarından söz etmek istiyorum...

Telefondaki ses tonu bile yüreğimi coşturmaya, ya da sızlatmaya yeten can kızım, canım kızım hiç bir şey senden önemli değil bir tanem, her gece dualarımla sana enerji gönderiyorum ama bu gece daha da çok gönderdim annemmmm... Sesinden belli ne denli yorgun, ne denli bitkin olduğun...
Bugün güzel sonlanacak annem, için rahat olsun..........


 
Önce evrenden  sana sağlık, huzur, başarı getirecek pozitif enerjileri topla....
 
 

 
Sonra onları sepetine doldur sal kendini huzura ve mutluluğa
BİR TANECİĞİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder