30 Mayıs 2013 Perşembe

Portakal Ağacı, "becerikli çerkez kızı"


Gününüz aydın, gününüz, sağlıklı, gününüz huzurlu, gününüz başarılı geçsin dostlar :-)

Bazı arkadaşlarım soruyor "neden yayın başlıklarını hep yeşil ile yazıyorsun" diye, yeşil günlük yaşamımda, giysilerimde ya da evimde kullandığım bir renk değil. Ben yeşili sadece DOĞA' ya yakıştırıyorum, doğayı çok sevdiğim içinde başlıklarımı yeşil ile yazıyorum :) başka bir amaç yok amaç sadece doğayı vurgulamak dostlarım...

Bugün sizlerle yıllar önce tanıdığım, hala aynı çizgide, aynı kalitede, kendini her daim yenileyerek, geliştirerek yazan genç bir arkadaşın linkini paylaşmak istiyorum. Zaten bir çoğunuz biliyorsunuzdur "Portakal Ağacı"

Yıllar önce internette portakal ile ilgili fotoğraflar ararken karşılaştım portakal ağacı ile, çok hoşuma gitmişti bloğu, (o zamanlar blog diye bir şey yok, site diyorduk) 
Yine internetten yazışarak tanışmıştık kendisiyle, o zaman henüz bekardı, çerkez kızı olduğunu yazmıştı, çerkez kızlarının çok becerikli olduğu söylenir, Portakal Ağacı Hatice' de çok becerikli ve başarılı, bu beceri ve başarı bloğuna da yansıyor zaten...
Becerikli, başarılı, aktif gençleri seviyorum ben, ben gençlerden yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum...
Portakal Ağacını ziyaret etmek isterseniz tık tık lütfen :-) Portakal Ağacı...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder