18 Mayıs 2013 Cumartesi

Kızımlar...

Yine, Yeniden Merhaba Dostlar...



Özlemişim sizleri ve bloğumu, ama kızımı da özlemiştim, hoş çok fazla birlikte zaman geçiremesek te   iyi geldi kızımla olmak bana... Elbette kızımla olduğum için haftayı keyifle sonlandırdım, umarım sizlerde keyifle bitirmişinizdir haftayı, dilerim  hafta sonunuzda sağlıklı ve keyifli geçer...

Ben bugün kızımın hem dilek hem yılbaşı ağacı olarak kullandığı emek ve sevgiyle yapılmış ağacını paylaşmak istiyorum sizlerle. Bu ağaç Bodrum'un dağlarından kesilmiş kuru bir ağaç (bu ağacı yapmak amacıyla yeşil bir ağaç heba edilmedi). Kızımın arkadaşı kızıma yapmış, ağacı kesmiş, boyamış, saksını ve dibine koyduğu taşları tek tek boyamış ve koca ağacı kargo ile kızıma göndermiş, el emeği, göz nuru her şey çok değerli benim için, işte kızımın bu ağacını da emek ve sevgi ile yapıldığı için çok beğeniyorum...

Tanışmak kısmet olmadı, çok isterdim seni tanımayı... Eline, yüreğine, emeğine sağlık teyzem...

 




 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder