14 Mayıs 2013 Salı

Gecikmeli Merhaba...

Merhaba;

Gecikmelide olsa kavuştum bloğuma...

Yaklaşık bir ay önce bana deselerdi ki "hiç başlama bu blog işine, yazmadığın günlerde özlersin" kabul etmezdim, "yok artık, o kadar da değil" derdim, ama öyle, sabah çayımı içip, oğlumu yürüyüşe götürüp geldikten sonra bloğuma da bir "Merhaba" dersem günüm rahat geçiyor, eğer bunu yapamıyorsam aynen bugün olduğu gibi gün boyu hep bir eksiklik hissediyorum...


 
Aynen oğlumu göremediğimde özlediğim gibi bloğumu da özlüyorum. Oğluşum hasta son günlerde, hiç keyfi yok, Allahtan yemesi ve hareketliliği normal düzeyde. Onu öyle keyifsiz, neşesiz gördüğümde çok üzülüyorum, hele birde derdini anlatamaması daha da üzücü...

Aynen burada ki bakışı gibi yardım et dercesine bakıyor sanki bana, o zaman acaba ağrısı mı var ki diyorum. Veteriner abimizi sürekli bilgilendiriyoruz durumu hakkında "korkmayın mevsimsel bir şey" diyor ama ben yine de üzülüyorum lal oğluma...

İşte biraz da bu nedenle bloğuma "merhaba" demekte geç kaldım bugün, evet bloğum da önemli ama oğlumun sağlığı daha önemliydi.... Ama ama ama çok yakışıklı değil miiii, oyyy annem benimmm :-)

sağlıkla, sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder