2 Mayıs 2013 Perşembe

Bezli Bebek



Artık bahar diyemeyecek kadar sıcak Seferihisar;

Seferihisar'dan Merhaba Dostlar...


Yine kaybolmuştum ama geldimm :)) misafirim vardı, o nedenle uzak kaldım bloğumdan, çok ilginç ama özlüyorum artık biliyor musunuz? hep bir eksiklik hissediyorum, kendi kendime soruyorum "Nuray bir şey yapacaktın ama unuttun yapmayı" sonra düşünüyorum ki bloğuma uğramamışım :)))

Bugün sizlerle hem Saliha'dan hem de kendimden paylaşımlarda bulunacağım, artık kendi yaptığım-yaptığımız tüm ürün ve işleri görsel ve anlatımlarla destekleyerek paylaşmaya çalışacağım. Şu günlerde "havuç bebek" örüyorum...

 
 
 Ben ilk önce parmaklardan başladım, insan ilk gördüğünde ürküyor "aaa çok zor ben bunu yapamam" diye düşünüyor ama inanın değil... sevmekle, istemekle alakalı başarabilmek. Benim kızım "PREMATÜR" bebek olarak dünyayı geldi, bebeğimin bulunduğu her ortamda, her şey hijyen olmalıydı, hastalık derecesinde takıntılıydım bu konuda, uzunca süre oyuncak almadım ona ben ördüm bebeklerini, hatta dayısının yaptığı bir eşşeği vardır kızımın harika bir oyuncak, onları da paylaşacağım zamanla...












Devamı bitince:)) bitince de paylaşacağım tabi ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder