29 Nisan 2013 Pazartesi

Tünaydın dostlar...


Fırından gelen mis gibi kekikli ekmek kokusuyla;
Tünaydın Dostlar;

Umarım keyifli ve sağlıklı bir hafta sonu geçirmişinizdir ve umarım çok keyifli ve sağlıklı bir hafta yaşarsınız...

Bugün benim ekmek günüm, kekikli, biberiyeli, sarımsaklı ekmek, tarifini ve yapılışını fotoğrafları ile birlikte sizlerle paylaşacağım, sizlere de tavsiye ederim.

Kekik hem lezzet katıyor ekmeğe hem de bayatlamasını engelliyor, biberiye ayrı bir lezzet ve aroma katıyor, sarımsak ise hem antibiyotik olarak koruyucu özelliği hem de aroması ile ayrı bir tat veriyor ekmeğe, ben kışı boyu biraz dozunu artırarak kullandım sarımsağı, doğal antibiyotik...

Ekmek yaparken ekmek makinası kullanmaya karşıyım ben tabi bu benim naçizane düşüncem, ekmek makinası yerine iki tane özel ekmek kalıbı aldım onunla pişiriyorum şekil olarak ta güzel oluyor....

Birazdan ekmeğin fotoğrafları ile birlikte görüşmek umuduyla...
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder