17 Eylül 2013 Salı

Yağmurun sesine bak...

Gününüz gönlünüzce geçsin!

Gece ninni gibi gelen yağmur sesleriyle uykuya dalıp, sabah misler gibi toprak kokusuyla uyanmanın keyfi bir başka, özlemişim yağmuru ve yağmur sonrası toprak kokusunu...
İşte her gün olduğu gibi bugünde böyle bir güzellikle güne "günaydın" dedim :-) günümde aydın, aydınlık, keyifli bir şekilde devam ediyor...
Bugün aşı günümdü aşımı yaptırdım, kolum ve sırtımda ağrım var onun dışında süpper süpper süpperim :-) Bu yaşta bu neyin aşısı demeyin, dört yıldır grip aşısı yaptırıyorum Ufuk Hocam öyle istiyor:  Akciğer CA için grip ve zatürre en büyük tehlike, on üç yıllık mücadelemi heba etmeye hiç niyetim yok, tarlayı ayrık otlarına bırakmayacağım...
Bugün keyifli bir uğraş daha buldum kendime, Zeynep Hanım'ın facebook ta paylaştığı bir çalışmayı sıradakiler listesine almıştım, gece rüyama bile girince sabah gözümü açar açmaz günlük işlerimi bitirip ona başlamaya karar verdim. Çok güzel ve keyifli bir çalışma, umarım benim  başarılı olurum.
Siyah yazı tahtası bulamadım Seferihisar'da yaşamanın dezavantajı öyle her şeyi bulamazsınız burada, istediğinizi almak için taa İzmir'e gitmeniz gerek, ben de farklı bir çözüm buldum.
Küçük bir parça kontraplağı zımparaladım üzerine akrilik siyah boya sürdüm, sonuç bence başarılıydı, iki parça kontraplak boyadım kurumasını bekliyorum, hazır onlar kururken ben de bloğuma bir göz atayım dedim :-)
Hadi bana müsaade çok işim var çookkkk, bu çalışmayı yarın bitmiş fotoğraflanır hale getirmiş olmalıyım.
Bugün sizlerle yaz tatili sürecinde yaptığım küçük bir çalışmanın fotoğrafını paylaşacağım, umarım beğenirsiniz :-)



Sağlıkla, sevgiyle, umutla kalın...

 

3 yorum:

  1. Nuray Hanım,
    Bu el emeği göz nuru hediyenizi bana vermeye layık gördüğünüz için çok mutluyum. Benim için maneviyatı anlatılmaz derecede değerli bir hediye. Ömrüm boyunca gözüm gibi saklayacağım. Balayı için İzmir'e gittiğimizde de bir çayınızı içmek isterim.
    Kocaman Sevgilerimle
    Beyaz Sır

    YanıtlaSil
  2. Gamze;

    Kendi yuvanda sağlıklı, huzurlu, mutlu günlerinde, keyifle kullan kızım... Ömrün çok çok uzun ve sağlıklı olsun.
    Umarım geldiğinde görüşürüz. Kim bilir belki anne olduğunda bebeciğin ile de tanışırım :-)

    Sevgimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, inşallah çok isterim Nuray ablacım :) Çok tertemiz bir kalbiniz var, daha tanımadan çok sevdim sizi.. İnşallah 1 ay sonra görüşürüz İzmir'de, arayacağım muhakkak :) Sevgilerimle..

      Sil