18 Mayıs 2013 Cumartesi

Kağıtlar...

Birazcık da kağıtla uğraşayım dedim :-) okuduğumuz gazete kağıtlarını ve diğer atıkları değerlendirmek anlamlı bir uğraş olarak gelmiştir bana hep... Gençliğim de bir dönem epeyce uğraşmıştım bu tür etkinliklerle, artık yaşlandım beceremiyorum :-)

Yok yokk yaşlandım diye öyle bir köşeye çekilip atıl durumda kalmaya hiçççççç niyetim yok...
Kışın kapalı alanda ahşap ve kağıtlarla uğraşmak zor oluyor, evin içinde ahşabın zımpara tozu, tutkalların kokusu tıkıyor beni, artık bahçede açık alanda bu tür faaliyetlerime yavaş yavaş başlıyorum, amigurumiyi de akşamları örmeye devam ediyorum tabi ki, şu an elimde örmekte olduğum bebeğim benim favorim, bitirip sizlerle paylaşınca umarım sizde beğenirsiniz.

On parmakta on marifet misali şu anda üç tane başlanmış işim var amigurumi bebeğim, gazete kağıdından sahanım ve kızımın özel siparişi ahşap kutu, bakalım becerebilecek miyim. Yapım aşamalarını da paylaşacağım sizlerle, öneri ve eleştirilerinize açığım :-)





 
 
Kışın boş kaldığım akşamlarda otururken sarıp hazırladığım kağıtları şimdi rahat rahat işliyorum, iyi ki boş durmamışım :-) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder